20 Nisan 2015 Pazartesi

Küçük Ölüm ,Aşkın Dili ,34.FİLM FESTİVALİ

festival
bu seneki film festivali de dün itibari ile bitmiş oldu.
festival nedeni ile rexx te yaşanan kalabalık mutluluk verici idi. keşke her zaman olanaklar elverse de haftada bir nitelikli güzel filmler izleyebilsek.
şimdi bu işi yapan başka sinema var sanırım ama ben başka sinemadan tek bir film bile izleyemedim.
festivalden 2 film izledim her ikisi de neşeli filmlerdi.
ben olsam aşkın dilinde kadını daha nitelikli hale getirirdim mesela ama yine de :) beğendim. (ukalalık işte)
bir ara blog yerleştirme yazma işleri ile ilgilenmem gerektiğini biliyorum. bakıyorum nasıl güzel bloklar var şöyle beş dakika birşey yazayım bir fotoğraf koyayım deme ile olmadığını anlıyorum ancak nasıl oluyor da bu kadar muntazam iş çıkarıyorlar bilmiyorum.
üzerinde çalışacağım.
bir de tanıdığım insanların  bloğumu okuma kaygısı var zaten amatörüm. zaten birşeyden anlamıyorum. zaten yazarken kırk takla atıyorum. bir de okunduğumu düşündükçe bunalım geliyor.
neyse işte velhasıl kelam insanları sinemaların tiyatroların festivallerin kapısında görünce kendimi muhteşem hissediyorum. hep birlikte kültürlenmek ne güzel.
he bi de aklıma yeni geldi tekrar düzenliyorum festivalde sansüre uğrayan film nedeni ile sanırım toplu birprotesto oldu. 30 kadar film festivalden çekildi. konuya hakim değilim zaten ucundan öğrendiğimde filmleri izlemiştim. o nedenle grev kırıcı da olmuş olabiliriz bir bakıma
her türlü erişim engeli ve sansüre karşıyım.belirtirim.

http://film.iksv.org/tr/film/2945
http://film.iksv.org/tr/film/3035

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder